عالم و آدم

رویای نیکبختی انسان | یادداشت های یک جستجوگر

عالم و آدم

رویای نیکبختی انسان | یادداشت های یک جستجوگر

دیوار به دیوار خویشتن

يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ب.ظ

مرا با دیوارها تنها بگذارید.

دیوارها مرا نمی ترسانند.

وقتی از ورای ابرها می گذرم و در خلوت بی انتهای آسمان سیر می کنم، دیوارهایی که پای رفتن از جسم نحیفم گرفته اند، به چشم نمی آیند.

دیوارها کمکم می کنند به چیزی بیش تر از راه های زمین فکر کنم. این دیوارها حصارهای من هستند به دور دیگران تا مرز من! چه لطف بزرگی...چه دوستان نزدیکی.

آن طرف ترها چیزهایی می بینم و سرذوق می ایم. من دیوارهای دوست داشتنی ام را درخواست نکرده بودم. اما آنجا آن طرف ترها کسی دارد به دور خودش دیوار می کشد.

مرا رها کنید. دیوارها هستند.

دیوارها نمی گذارند تنها بمانم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.