عالم و آدم

رویای نیکبختی انسان | یادداشت های یک جستجوگر

عالم و آدم

رویای نیکبختی انسان | یادداشت های یک جستجوگر

مهمان قم!

جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۸۹، ۰۱:۰۱ ب.ظ
بگذار به تو حسادت کنند، خداوند بر عزتت خواهد افزود!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۲۳
م ح ش

نظرات  (۴)

جک باحالی بود
باید به چیه این شخص حسادت شود؟؟؟؟
به این که در حکومتی که ایشان مسول آن هست خون جوانانِ بی گناهی ریخته شده؟؟؟؟!!!!!!!!
همیشه تاریخ بی گناهانی بوده اند که خونشان ریخته شده است که نباید ریخته می شد. اما نگاه بلندی می خواهد که در پس آنچه رخ می دهد اغراض ودست ها واهداف وجبهه ها و اولویت ها و ضرورت ها و خونریزها و خونخواه ها و دوست ودوشمن را درست ببیند. چشم باز می خواهد برادر چشم باز!
سیدمجیب عزیز! می خوام دعوتت کنم به یه چیزی فکر کنی : چرا پدر همون جوون بیگناه بازم تو خط انقلاب و رهبری موند؟ اون چی دید که تو نمی بینی؟ در ضمن یه دعوت دیگه هم دارم: محترمانه وباآرامش صحبت کردن به وقار آدم می افزاید.
حبذا. گوش گرفتم و شنیدم و موبهمویش را تصدیق می کنم بلکه مشکل بیش از اینهاست و مال حالا هم نیست. یقین بدان حکومت آیت الله خمینی هم از خیلی از این اتفاق ها بری نبوده. اما ما در اینکه خمینی حق است ودشمنش باطل تردید نکردیم. من از تو چشم باز خواستم نه نیمه باز. اینها که تو گفته مال چشم نیمه باز است. ما از این انقلاب و این حکومت ورهبری چی می خواهیم؟ مدینه فاضله؟ و در مقابل چه کسانی دندان طمع تیز کرده اند و آتش به این خرمن می زنند و در تنور جنایت ها در تدارک و تداوم وتبلیغات وتهییج من و تو و...می دمند؟ دوستان من وتو؟ حرف بسیار است برادر... .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.