عالم و آدم

رویای نیکبختی انسان | یادداشت های یک جستجوگر

عالم و آدم

رویای نیکبختی انسان | یادداشت های یک جستجوگر

در امتداد من...

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۸۸، ۰۱:۲۶ ق.ظ


عارفه من در حالیکه روسری مادر به سر و خودکار پدر به دست داره به چگونگی تعامل با پدر عجق وجقش فکر می کنه:تصویر دوم!
و...البته گاهی هم سعی می کنه
از نگاه پدر به دنیا نگاه کنه:تصویراول
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۶/۱۶
م ح ش

نظرات  (۴)

سلام
گروکشی میکنی برادر من...
فردا شب قدره منم عمرا دعات کنم(حالا ماهم مستجاب الدعوه)یعنی نمیشناسم که دعات کنم اگه هم بگم مثلا خدا به محمد حسین خیر بده اونوقت خدا نمیگه کدوم محمد حسین...دیگه خود دانید که بخواهید در این ایام از فیض اکمل!!استفاده کنید یا نه!!
یه پیشنهاد هم میدم
غالب وبلاگ رو عوض بفرمایید...
خوبه فقط به عارفه بگید از همین الان شروع نکنه افکارش رو رو دستش بتویسه!
سلام حضرت محمد حسین
من از تمام صحبت هایی که کردم طلب عفو و رحمت و بخشش دارم
خدا را شاکریم که عمری به ما داد تا بدون معرفت به حضرت عالی از این دنیا نرویم که مرگ جهالت بود و آن دنیا می ماندیم در جواب نکیر و منکر چه پاسخی بدهیم!!و الخ فقط جواب منکر را!!!
البته گفتن ندارد اما حضرت عالی را با کمال افتخار لینک کردیم و ما که باشیم که شما را دعا کنیم (نستجیر و بالله)...
و جا دارد ذکر مثل به دعای گربه سیاه بارون نمیاد و غرض از گربه سیاه خودم هستم و لا غیر
باقی حرف ها و عرض ارادات بماند برای دیدار حضوری به شرط حیات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.